Treniruočių metu yra tobulinamos žmogaus fizinės savybės: jėga, lankstumas, balansas, greitumas, koordinacija ir ištvermė.
Pradedama nuo paprastų pratimų, palaipsniui juos sunkinant, todėl kiekvienas sportuojantysis gali pasirinkti individualiai sau tinkamiausią krūvį.
Treniruočių metu dažniausiai dirbama su savo kūno svoriu, taip pat yra naudojamos papildomos priemonės: stepai, svareliai, gumos, štangos ir kitos priemonės.
Treniruotės puikiai tinka bet kokio amžiaus ir skirtingo fizinio pasirengimo žmonėms.
Energinga treniruotė leis džiaugtis stangresniu, sveikesniu ir gražesniu kūnu bei greičiau pasiekti norimų rezultatų!
Judame kartu!

NAUDA
Gerinamos pagrindinės fizinės savybės;
Mažėja riebalinis audinys;
Gražėja raumenų reljefas;
Lavinama laikysena;
Didesnis lankstumas;
Traumų prevencija;
Stiprėja širdies ir kraujagyslių sistema;
​Pozityvi energija ir gera nuotaika.

KAIP PASIRUOŠTI TRENIRUOTEI?
Reikalingas kilimėlis, patogi sportinė apranga, sportiniai bateliai, vandens buteliukas.